Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
obchodní společnosti K-písek s.r.o., se sídlem Kulkova 4045/8, Židenice, 615 00 Brno, Česká republika, IČO: 17376394, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, spisová značka C 129882, pro prodej zboží a realizaci služeb prostřednictvím internetového obchodu umístěného na adrese www.k-pisek.cz
Informace, které byste neměli přehlédnout:
➔ Způsob platby a možnost doručení si můžete vybrat během objednávkového procesu.
➔ Stisknutím tlačítka “Objednávka zavazující k platbě” s námi uzavíráte kupní smlouvu k danému zboží a jste povinni nám zaplatit kupní cenu.
➔ Prostřednictvím našeho poptávkového formuláře na e-shopu, e-mailem či telefonicky máte možnost poptat i naše další služby jako např. služby tryskání (pískování) či služby pronájmu zahradních nástrojů a příslušenství.
➔ Zákazník spotřebitel má právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodů ve lhůtě 14 dnů.
➔ Ochrana osobních údajů našich zákazníků je pro nás velmi důležitá. Informace o tom, jaké osobní údaje zpracováváme, proč a jak, najdete v Zásadách zpracování osobních údajů.
1 KDO JSME?
K-písek s.r.o.,
sídlo: Kulkova 4045/8, Židenice, 615 00 Brno, Česká republika
IČO: 17376394
DIČ: CZ17376394
společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, spisová značka C 129882, za kterou jedná Lucie Kozáková, jednatel,
(dále jen „prodávající” nebo „my“),
2 JAK SE S NÁMI MŮŽETE SPOJIT?
Telefon: +420 774 440 444
E-mail: info@k-pisek.cz
Osobně na adrese naší provozovny:
K-písek s.r.o., Kulkova 4045/8 - budova B 615 00 Brno
Osobně na adrese našeho výdejního skladu (pouze pro odběr písku do hmotnosti 999 kg): Stavebniny Kučera, Slavkovská 1147, Rousínov
3 JAKÉ JSOU DALŠÍ POJMY, KTERÉ SE V NAŠICH VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNKÁCH OPAKUJÍ?
e-mailová adresa | adresa elektronické pošty zákazníka uvedená v uživatelském účtu, v objednávce či v jiném našem formuláři; |
e-shop | náš internetový obchod, který provozujeme na webové stránce; |
kupní smlouva | závazek, obsahující celou řadu práv a povinností, který společně uzavíráme na základě vaší objednávky zboží na našich webových stránkách; |
nájemné | cena, kterou se zavazujete zaplatit za nájem pískovacích nástrojů nebo jiného námi nabízeného zařízení podle uzavřené nájemní smlouvy; |
nájemní smlouva | závazek, který vzniká mezi námi jako pronajímatelem a vámi jako nájemcem ohledně zvoleného a poptávaného zařízení v našem e-shopu podle podmínek stanovených v těchto VOP a/nebo nájemní smlouvě; |
občanský zákoník | zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník; |
podnikatel | fyzická osoba nebo právnická osoba, která vyvíjí soustavnou podnikatelskou činnost - svým jménem, na svůj účet a za účelem dosažení zisku; řídíme se zásadou, že zákazník, který v objednávce uvede své IČO / DIČ či firemní údaje s námi právně jedná jako podnikatel; |
služba | nebo také realizace díla tryskání nebo pískování a s tím spojené vícepráce; |
smlouva o realizaci díla | jedná se o smlouvu, kterou společně uzavíráme, pokud se dohodneme na dodání našich prací, služeb souvisejících zejména se službou tryskání a pískování; |
spotřebitel | každá fyzická osoba, která právně jedná bez jakékoliv souvislosti se svou podnikatelskou činností nebo samostatným výkonem svého povolání; |
VOP | tyto všeobecné obchodní podmínky, tj. pravidla, která zavazují nás i vás při uzavírání kupní smlouvy; |
webová stránka | internetová adresa www.k-pisek.cz; |
zákazník | jste to vy, kupující, nájemce v případě nájmu ať už jste spotřebitel nebo podnikatel. |
4 CO PODLE ZÁKONA MUSÍME SDĚLIT VŠEM ZÁKAZNÍKŮM PŘED UZAVŘENÍM KUPNÍ SMLOUVY?
4.1 Oprávnění prodávajícího a kontrolní orgány. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
4.2 Ilustrační charakter fotografií zboží a služeb. Všechny fotografie na webové stránce mají pouze ilustrační charakter.
4.3 Zboží a služby, cena, náklady.
4.3.1 Popis našeho zboží a služeb včetně jeho hlavních vlastností naleznete na našich webových stránkách.
4.3.2 Ceny zboží a služeb jsou uvedeny včetně DPH, včetně zákonem stanovených poplatků.
4.3.3 Neúčtujeme si žádné dodatečné náklady na telekomunikační prostředky (např. pokud nám budete volat na naše telefonní číslo, zaplatíte pouze vaši běžnou sazbu telefonického hovoru).
4.4 Možnosti platby. Konkrétní podmínky platebních metod a možností dopravy jsou podrobněji popsány v průběhu samotné objednávky nebo na našich webových stránkách.
4.5 Závaznost objednávky při osobním odběru. V případě osobního odběru zboží, odesláním objednávky stisknutím tlačítka pro dokončení objednávky v našem internetovém obchodě zákazník vytvoří závaznou objednávku, která zavazuje zákazníka k platbě. Zákazník má možnost před odesláním objednávky svou objednávku zkontrolovat a opravit nebo změnit, jak je podrobněji popsáno v části 7 těchto VOP.
4.6 Závaznost VOP. Odesláním objednávky zároveň potvrzujete, že jste se seznámili se zněním těchto VOP.
4.7 Práva zákazníka z vadného plnění. Práva zákazníka z vadného plnění, případně ze záruky, a podmínky jejich uplatnění jsou popsány v části 12 těchto VOP a následujících.
5 CO MUSÍME SDĚLIT ZÁKAZNÍKŮM SPOTŘEBITELŮM PŘED UZAVŘENÍM KUPNÍ SMLOUVY?
5.1 Právo na odstoupení od kupní smlouvy. Zákazník spotřebitel má právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodů (pokud není uvedeno jinak) ve lhůtě 14 dnů, která začíná běžet nejpozději:
5.1.1 u kupní smlouvy ode dne převzetí zboží; nebo
5.1.2 u kupní smlouvy s dodáním ve více kusech/částech, ode dne převzetí poslední dodávky zboží; nebo
5.1.3 u kupní smlouvy, jejímž předmětem jsou pravidelné opakované dodávky zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží;
s tím, že spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy i před časovým okamžikem specifikovaným v čl. 5.1.1 až 5.1.3 tak, že nám sdělí svůj záměr od kupní smlouvy odstoupit, a to jakýmkoliv jednoznačným prohlášením, například vyplněním a odesláním formuláře pro odstoupení od kupní smlouvy či sdělením na náš e-mail: info@k-pisek.cz.
5.2 Kdy NENÍ MOŽNÉ od kupní smlouvy ODSTOUPIT. Spotřebitel není oprávněn odstoupit od následujících smluv:
5.2.1 o dodávce zboží, které bylo upraveno a/nebo vytvořeno na přání zákazníka nebo pro jeho osobu;
5.2.2 o dodávce zboží, jehož cena závisí na výchylkách finančních trhů nezávislých na naší vůli, ke kterým může dojít během lhůty pro odstoupení od kupní smlouvy;
5.2.3 o dodávce zboží podléhajícího rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nevratně smícháno s jiným zbožím;
5.2.4 o dodávce zboží v zapečetěném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů jej není vhodné vrátit poté, co jej spotřebitel porušil;
5.2.5 o ubytování, přepravě zboží, nájmu dopravního prostředku, stravování nebo využití volného času, pokud má být podle smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období;
5.2.6 o dodávce novin, periodik nebo časopisů s výjimkou smluv o předplatném na jejich dodávání;
5.2.7 o poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty; v případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy poučil spotřebitele, že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy;
5.2.8 o neodkladné opravě nebo údržbě, která má být provedena v místě určeném spotřebitelem na jeho výslovnou žádost; to však neplatí pro provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiného zboží než náhradních dílů nutných k provedení opravy nebo údržby;
5.2.9 o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s vaším předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od kupní smlouvy a my jsme Vám před uzavřením kupní smlouvy sdělili, že v takovém případě nemáte právo od kupní smlouvy odstoupit.
5.2.10 a v dalších případech, které jsou uvedené v § 1837 občanského zákoníku.
5.3 Povinnost spotřebitele při odstoupení od kupní smlouvy. Pokud spotřebitel odstoupí od kupní smlouvy, je povinen nám zaslat zpět zboží nabyté na základě kupní smlouvy, od které odstoupil, nejpozději do 14 dnů od okamžiku odstoupení od kupní smlouvy. Zákazník spotřebitel je povinen zboží zaslat zpět nebo vrátit kompletní, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, veškeré dokumentace, čisté, nepoškozené a pokud možno včetně původního balení, ve stavu a v hodnotě, ve které je převzal.
5.4 Snížení hodnoty zboží. Zákazník v případě odstoupení od kupní smlouvy odpovídá za snížení hodnoty vráceného zboží nebo zpět zaslaného zboží, ke kterému došlo v důsledku nakládání se zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. V případě, že nám bude vráceno poškozené či nekompletní zboží, započteme náš nárok na náhradu škody vůči kupní ceně, kterou požadujete vrátit. Budeme vždy hodnotit konkrétní případ, abychom zjistili míru poškození, znehodnocení zboží a určili jemu odpovídající sníženou hodnotu. O těchto krocích vás budeme informovat na e-mailovou adresu nebo telefonicky.
5.5 Odstoupení od kupní smlouvy. Nejjednodušší způsob pro odstoupení od kupní smlouvy a následného vrácení zboží je prostřednictvím našeho formuláře pro odstoupení od kupní smlouvy. Ale máte samozřejmě možnost odstoupit od kupní smlouvy i jiným jednoznačným prohlášením. Jakmile odstoupíte od kupní smlouvy, zašleme Vám potvrzení přijetí tohoto oznámení o odstoupení od smlouvy, případně se Vás zeptáme na údaje potřebné k vyřízení tohoto požadavku. Náklady na vrácení zboží při odstoupení od kupní smlouvy hradí zákazník. To platí i v případě, že zboží ze své podstaty nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou (především pro jeho velké rozměry atp.). V takovém případě ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží paletovou přepravou ve výši od 870 Kč do 7 000 Kč v případě sběrné přepravy u zboží do 5 tun (přesná částka bude vypočítána dopravcem a bude oznámena zákazníkovi předem). V případě vracení zboží s váhou nad 5 tun není v technických možnostech prodávajícího vyčíslit předpokládanou výši nákladů a přesná částka bude rovněž vypočítána dopravcem a bude oznámena zákazníkovi předem.
5.6 Vrácení kupní ceny. V případě odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě pro odstoupení jsme povinni spotřebiteli vrátit veškeré peníze, a to stejnou platební metodou, jako při přijetí peněz, nebo na vámi zvolený účet, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy. Vezměte na vědomí, že jsme oprávněni Vám peníze vrátit až ve chvíli, kdy od Vás obdržíme zpět vrácené zboží nebo vrácení zboží spolehlivě prokážete.
5.7 Stížnosti. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím e-mailu info@k-pisek.cz.
5.8 Mimosoudní řešení sporů. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a zákazníkem z kupní smlouvy.
5.9 Evropské spotřebitelské centrum ČR. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
5.10 Újma způsobená nesprávnou či neúplnou informací. Zříkáme se jakékoliv odpovědnosti za újmu způsobenou nesprávnou či neúplnou informací nebo radou, a to zejména v případech, kdy dosažení určitého výsledku závisí na činnosti adresáta či jiných osob, případně na neovlivnitelných skutečnostech nebo na náhodě.
6 REGISTRACE A UŽIVATELSKÝ ÚČET
6.1 Registrace. Nakupovat u nás můžete i bez registrace. Pokud se rozhodnete registrovat, budete mít větší přehled o historii svých objednávek, stavu nové objednávky atp. Registraci zákazníka provedete na webové stránce vyplněním registračního formuláře. Pro vytvoření registrace je nezbytné potvrdit, že jste se seznámili s obsahem těchto VOP a se Zásadami pro zpracování osobních údajů.
6.2 Povinnost uvádět pravdivé a správné údaje. Při registraci na webové stránce obchodu a při objednávání zboží a služeb je zákazník povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je zákazník při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené zákazníkem v uživatelském účtu a při objednávání zboží a služeb jsou prodávajícím považovány za správné.
6.3 Uživatelský účet. Pomocí emailu a zvoleného bezpečného hesla můžete vstupovat do svého uživatelského rozhraní (dále jen „uživatelský účet“), kde můžete mimo jiné provádět i objednávky zboží a služeb.
6.4 Zablokování uživatelského účtu. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu. Zákazník není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám. Uživatelský účet můžeme zablokovat po třech (3) neúspěšných pokusech o přihlášení. Činíme tak z bezpečnostního hlediska, aby nedošlo zejména ke zneužití vašeho uživatelského účtu. Pokud bude váš uživatelský účet zablokován, prosím kontaktujte nás na na e-mailu info@k-pisek.cz.
6.5 Možnost zrušit uživatelský účet při jeho neužívání. Můžeme zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy zákazník svůj uživatelský účet déle než 1 rok nevyužívá, či v případě, kdy zákazník poruší své povinnosti z kupní smlouvy ve znění těchto VOP.
6.6 Nutná údržba. Zákazník bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu.
7 JAK NA OBJEDNÁVKU A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
7.1 Vytvoření objednávky. Vkládáním zboží do košíku, zvolením způsobu dopravy a platby za vybrané zboží a vyplněním kontaktních a fakturačních údajů vytváří zákazník na e-shopu svoji objednávku.
7.2 Vlastnosti zboží. Zákazník je povinen se před dokončením objednávky seznámit s vlastnostmi, druhem a doporučeným způsobem užívání zboží. Provedením objednávky zákazník potvrzuje, že se s těmito informacemi seznámil a že těmto rozumí.
7.3 Kontrola objednávky. Před dokončením objednávky je zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil.
7.4 Proces odeslání objednávky. Objednávka je odeslána kliknutím na tlačítko pro dokončení objednávky a proces objednávky je tím ukončen. Odesláním objednávky potvrzuje zákazník, že odsouhlasil tyto všeobecné obchodní podmínky a četl naše Zásady zpracování osobních údajů.
7.5 Pravdivost údajů vyplněných v objednávce. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Pokud bude při zpracování objednávky zjištěno, že byly použity zjevně nepravdivé nebo neúplné údaje, můžeme objednávku odmítnout, o čemž budete vyrozuměni e-mailem. Zákazník může být odpovědný za škodu, kterou uvedením záměrně nepravdivých nebo nesprávných údajů způsobí.
7.6 Dodatečné potvrzení objednávky zákazníkem. Prodávající je oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat zákazníka o dodatečné potvrzení objednávky (například e-mailem nebo telefonicky) a dále je oprávněn požádat zákazníka o upřesnění správnosti výběru množství zboží.
7.7 Kdy dochází k uzavření kupní smlouvy při osobním odběru zboží? K uzavření kupní smlouvy v případě osobního odběru zboží dojde okamžikem stisknutí tlačítka pro dokončení objednávky.
7.8 Uzavření kupní smlouvy při přepravě na místo uvedené v objednávce. V případě objednávky s přepravou na PSČ zákazníkem uvedené v objednávce, k uzavření kupní smlouvy dochází až potvrzením ze strany zákazníka.
7.9 Potvrzení objednávky prodávajícím. Zákazník, který dokončí objednávku, od nás obdrží automatické potvrzení o doručení objednávky na e-mailovou adresu.
7.10 Povinnosti prodávajícího. Uzavřením kupní smlouvy se zavazujeme předat Vám zakoupené zboží a umožnit Vám nabytí vlastnického práva ke zboží.
7.11 Povinnosti kupujícího. Vy se uzavřením kupní smlouvy zavazujete zboží převzít a uhradit nám cenu zboží.
7.12 Kopie VOP a formuláře pro odstoupení od kupní smlouvy. Zákazník obdrží kopii uzavřené kupní smlouvy, tj. aktuální znění těchto VOP společně se zbožím. Zákazník spotřebitel rovněž obdrží formulář pro odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
7.13 Komunikační prostředky na dálku. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí zákazník sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
8 CENA ZBOŽÍ A ZPŮSOBY PLATBY
8.1 Cena. Všechny ceny zboží jsou uvedeny v českých korunách (Kč) včetně DPH. Cena zboží je platná po dobu, po kterou je zobrazena na webové stránce e-shopu, to ale neznamená, že nemůžeme s některými našimi zákazníky uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
8.2 Způsob platby. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží podle kupní smlouvy nám můžete uhradit způsoby uvedenými v druhém kroku objednávky a to zejména:
- v hotovosti v provozovně prodávajícího nebo při převzetí zboží;
- bezhotovostně převodem na účet;
- bezhotovostně prostřednictvím QR kódu.
Způsob platby a dodání zboží si zákazník zvolí v průběhu objednávky.
8.3 Záloha na cenu zboží. Můžeme po zákazníkovi požadovat zálohu či jinou obdobnou platbu.
8.4 Náklady na dopravné. Výše nákladů spojených s dodáním zboží bude záležet zejména na místě dodání a váze objednaného zboží. Cenu za dopravu Vám vyčíslíme v případě poptávky na PSČ uvedené v objednávce, jelikož v okamžiku potvrzení objednávky přesnou cenu dopravného ještě neznáme. Cena dopravy se bude u zboží s váhou do 5 tun pohybovat v rozmezí od 870 Kč do 7 000 Kč (přesná částka bude vypočítána dopravcem a bude oznámena zákazníkovi předem). V případě dopravy zboží s váhou nad 5 tun není v technických možnostech prodávajícího vyčíslit předpokládanou výši nákladů a přesná částka bude rovněž vypočítána dopravcem a bude oznámena zákazníkovi předem. O konečné výši dopravného Vás budeme informovat e-mailem na základě Vaší poptávky. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
8.5 Cena za balné a další náklady spojené s objednávkou. Společně s kupní cenou je nám zákazník povinen zaplatit také případné náklady spojené s balením (zejména europalety) a případný příplatek za zvolený způsob platby. Před závazným dokončením objednávky bude zákazník informován a konečné ceně obsahující i náklady balného, případné další náklady a také náklady dopravného.
8.6 Slevy z ceny zboží. Případné slevy z ceny zboží námi poskytnuté zákazníkům nelze vzájemně kombinovat.
8.7 Nereálná cena zboží. V případě zobrazení nereálné ceny v hodnotě 0 Kč (slovy: nula korun českých) nebo zobrazení vysoce netržní ceny, kdy za netržní cenu je považována taková cena, která je pod naší nákupní cenou, si vyhrazujeme právo tuto položku odstranit z objednávky. Zákazník bude o této skutečnosti informován na e-mailovou adresu.
8.8 Forma faktury. Sjednáváme si, že faktury budou zaslány elektronicky, a to na e-mailovou adresu.
9 VŠE CO BYSTE MĚLI VĚDĚT O DODÁNÍ ZBOŽÍ
9.1 Dodací doba zboží. Pokud je u zboží uvedeno, že je skladem, pak zpravidla expedujeme zboží s dodací lhůtou 3 pracovních dnů od přijetí objednávky, pokud zboží skladem není, expedujeme zboží s dodací lhůtou 5 pracovních dnů, případně jiné doby, pokud je u zboží uvedena. Přičemž se zavazujeme zboží dodat maximálně do 30 dnů od okamžiku uzavření kupní smlouvy. Tato dodací doba se netýká zboží, které je skladem u dodavatelů. Někdy se nám může stát, že zboží označené “skladem” se vyprodá v krátkém časovém okamžiku. Pokud by nastala situace, že bude zboží vyčerpáno a nebudeme schopni dodat Vámi objednané zboží ve stanovené době, pak vás budeme kontaktovat, abychom se dohodli na dalším postupu. V případě, že je u zboží uvedeno, že je „Na objednávku”, dobu doručení s Vámi sjednáme individuálně, neboť jeho dodání závisí na možnostech našeho subdodavatele. Přes uvedenou dobu dodání se snažíme připravit a doručit objednávku k zákazníkovi vždy co nejdříve.
9.2 Způsob dopravy, osobní převzetí. Zákazník má na výběr zvolit si dopravu zboží na libovolnou adresu prostřednictvím našeho smluvního dopravce za přepravní cenu, která bude vyčíslena na základě poptávky, nebo si zboží může vyzvednout osobně v místě naší provozovny nebo výdejního skladu (výdejní sklad Stavebniny Kučera na adrese Slavkovská 1147, Rousínov, slouží pouze pro převzetí písku do hmotnosti 999 kg). Minimální hmotnost objednávky pro osobní převzetí činí 100 Kg. Minimální hmotnost objednávky doručované naším smluvním dopravcem je 250 Kg.
9.3 Převzetí zboží. Při přepravě zboží zákazníkovi spotřebiteli je námi zboží předáno v okamžiku, kdy dopravce předá zboží zákazníkovi na místě předání (zpravidla první dveře/vrata/brána v místě dodání určené zákazníkem). Právě okamžikem převzetí zboží zákazníkem přechází na zákazníka nebezpečí škody a nahodilého zhoršení kvality zakoupeného zboží. V případě osobního vyzvednutí si zboží zákazníkem se považuje zboží za dodané okamžikem převzetí zákazníkem či jinou osobou zákazníkem určenou.
9.4 Náklady na zvláštní způsob přepravy. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku zákazníka, nese zákazník riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
9.5 Opakované doručení a náklady s tím spojené. V případě, že je z důvodů na straně zákazníka nutné zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo určeno v objednávce, je zákazník povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení. Pokud si kupující již jednou nepřevezme zboží doručované na dobírku, pak je prodávající oprávněn při opakovaném doručení zboží na žádost kupujícího požadovat náhradu nákladů s opakovaným doručováním. Současně je prodávající oprávněn při další objednávce kupujícího žádat po kupujícím platbu předem z důvodu ochrany svých zájmů a předcházení vzniku škody.
9.6 Škoda, která může vzniknout prodávajícímu nepřevzetím zboží. Nepřevezme-li zákazník spotřebitel zboží při jeho dodání dopravcem, zboží je následně vráceno prodávajícímu a současně zákazník spotřebitel od kupní smlouvy neodstoupí ve lhůtě 14 dnů od marného doručení zboží, je prodávající oprávněn požadovat po zákazníkovi náklady účtované dopravcem na dodání zboží zpět prodávajícímu. Tento náklad představuje pro prodávajícího škodu, která vznikla porušením zákonných povinností zákazníka ve smyslu § 2913 odst. 1 občanského zákoníku. Prodávající je současně oprávněn účtovat poplatek za uskladnění zboží ve výši 800 Kč (slovy: osm set korun českých) a dále je prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit.
9.7 Nepřevzetí zboží ve vztahu k podnikateli. Nepřevezme-li zákazník podnikatel zboží při jeho dodání přepravcem, zboží je následně vráceno nám jako prodávajícímu, jsme oprávněni požadovat po zákazníkovi podnikateli náklady účtované přepravcem na dodání zboží zpět na naši adresu. Tento náklad představuje pro prodávajícího škodu, která vznikla porušením zákonných povinností zákazníka podnikatele ve smyslu § 2913 odst. 1 občanského zákoníku. Prodávající je současně oprávněn účtovat poplatek za uskladnění zboží ve výši 800 Kč (slovy: osm set korun českých) a dále je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit.
9.8 Možnost započtení nároků. Nárok na úhradu nákladů za uskladnění zboží a nárok na náhradu škody porušením zákonných povinností zákazníka podle této části VOP jsme oprávněni v souladu s § 2913 občanského zákoníku jednostranně započíst proti nároku zákazníka na vrácení kupní ceny.
9.9 Povinnost zákazníka při převzetí zboží. Zákazník je povinen zboží při jeho převzetí zkontrolovat a přesvědčit se o jeho vlastnostech (zejména zda zákazník obdržel správný druh zboží, zda má zboží ujednanou jakost, zda zboží ve svém balení obsahuje vše, co podle návodu obsahovat má). V případě viditelného poškození zásilky dopravcem je zákazník povinen takovou zásilku nepřevzít od dopravce vůbec. Neneseme odpovědnost za škody způsobené dopravcem, případně pozdním doručením zboží, ať bylo zpoždění způsobeno z jakéhokoliv důvodu.
10 PODMÍNKY POSKYTNUTÍ SLUŽEB, REALIZACE DÍLA
10.1 Poptávkový formulář. Na našich webových stránkách máte možnost poptat v online formuláři některou z našich služeb, a to dle aktuální nabídky na našich webových stránkách. Můžete se na nás obrátit také telefonicky, e-mailem nebo na naší prodejně. Prosím zadejte nám co nejvíce údajů o materiálech, místě realizace, předmět realizace (tedy předmět, který například chcete zbavit koroze, či jinak tryskáním upravit) a fotografie, zachycující jeho současný stav, a dalších požadavcích. Kontaktujeme Vás na e-mailovou adresu nebo telefonicky za účelem vypracování nabídky.
10.2 Nabídka. Až budeme znát všechny potřebné údaje pro vyhotovení cenové nabídky, zašleme ji na Vaši e-mailovou adresu společně s individuálními podmínkami realizace díla nebo poskytnutí služby.
10.3 Přijetí nabídky (potvrzení objednávky). Ve chvíli, kdy naši nabídku přijmete bez výhrad (tj. potvrdíte-li nabídku, kterou obdržíte na Vaši e-mailovou adresu a/nebo pokud uhradíte v ní sjednanou zálohu), vzniká mezi námi smlouva o realizaci díla. My jsme povinni zajistit realizaci díla řádně a včas podle sjednaných podmínek v naší nabídce. Zákazník je povinen řádně a včas převzít a uhradit sjednanou cenu za provedenou realizaci, přičemž realizace díla může být převzata i s výhradami. Odmítnout převzetí je zákazník oprávněn, pouze jsou-li zřejmé podstatné vady provedené realizace díla (zejména je-li dílo nefunkční). Jiné vady nezbavují zákazníka povinnosti realizaci díla převzít, ani povinnosti zaplatit sjednanou cenu.
10.4 Záloha. Pokud byla mezi námi sjednaná záloha na realizaci díla, zavazuje se ji zákazník uhradit ve sjednaném termínu splatnosti. Vezměte prosím na vědomí, že než bude záloha uhrazena nebude započato s realizací díla, tj. až po její řádné úhradě zajistíme potřebný materiál atp. Po dobu vašeho prodlení s úhradou zálohy se prodlužuje sjednaná lhůta pro realizaci.
10.5 Zvýšené náklady realizace díla. Pokud nastane situace, že realizaci díla bude možné provést jen s vynaložením zvýšených nákladů, bude na to zákazník výslovně a před započetím realizace upozorněn. Odhadovanou kalkulaci zvýšených nákladů Vám předem sdělíme. Pak budeme oprávněni naúčtovat tyto zvýšené náklady včetně ceny spotřebovaného materiálu.
10.6 Práce dohodnuté na místě realizace díla. Cena za práce, které byly dohodnuty až při realizaci díla na místě (nikoliv typické práce, které byly zjištěny až při samotné realizaci díla), bude stanovena smluvně jako dodatek smlouvy. Termín splatnosti ceny za tyto práce je při převzetí realizace díla, pokud se nedohodneme jinak.
10.7 Doprava. Způsob dopravy zboží do místa realizace díla a její cena budou mezi námi dohodnuty zpravidla e-mailovou komunikací, před uzavřením smlouvy o realizaci díla.
10.8 Povinnosti zákazníka. Pokud budeme zajišťovat dopravu zboží do místa realizace díla, zákazník se zavazuje vytyčit bezpečné místo vykládky zboží. V případě, že nám zákazník neposkytne součinnost při převzetí dodávky zboží pro realizaci díla, je povinen nám nahradit zejména náklady související dodáním zboží a újmu, kterou způsobil porušením této povinnosti. Pokud zákazník neumožní ve sjednaném termínu provést realizaci, zákazník souhlasí a bere na vědomí, že uhradí smluvní pokutu, která bude odpovídat výši nákladů na dopravu. Sjednaná smluvní pokuta nevylučuje náš nárok na náhradu újmy.
10.9 Součinnost zákazníka. Zákazník se zavazuje poskytnout součinnost potřebnou pro řádné a včasné provedení realizace díla, zejména zajištění odběru elektrické energie a vody na náklady zákazníka.
10.10 Předání. Při předání realizace bude sepsán mezi námi předávací protokol (každý z nás dostane jedno vyhotovení). Pokud má realizace díla vady, musí být v protokolu uvedeny a bude také dohodnutý termín jejich odstranění. Po odstranění případných vad bude sepsán nový předávací protokol. Zavazujete se, že ve sjednaném termínu převzetí realizace díla budete na místě přítomný nebo zajistíte zástupce (předloží plnou moc). Pokud zákazník nebo zmocněný zástupce nebude v termínu převzetí realizace díla přítomný na místě realizace, bude platit, že realizace díla byla řádně předána okamžikem dokončení, bez výhrad.
10.11 Práva z vad. Pokud budete uplatňovat práva z vad realizace, řídí se obecně závaznými právními předpisy, zejména občanským zákoníkem těmito VOP a Reklamačním řádem. Tam, kde hovoříme o kupní smlouvě ke zboží budou tyto části přiměřeně použity pro realizace díla (nebo námi poskytovaných služeb).
11 PODMÍNKY PRONÁJMU
11.1 Poptávkový formulář. Na našich webových stránkách máte možnost poptat, případně rovnou objednat v online formuláři, pronájem námi nabízeného zboží, a to dle aktuální nabídky na našich webových stránkách, kde naleznete rovněž aktuální cenové podmínky za nabízené zboží. Můžete nás kontaktovat také telefonicky, e-mailem nebo osobně v naší provozovně.
11.2 Nabídka. Až budeme znát všechny potřebné údaje pro vyhotovení naší nabídky, zašleme Vám ji na Vaši e-mailovou adresu společně s individuálními podmínkami.
11.3 Přijetí nabídky (potvrzení objednávky). Ve chvíli, kdy naši nabídku přijmete bez výhrad (tj. potvrdíte-li nabídku, kterou obdržíte na Vaši e-mailovou adresu a/nebo pokud uhradíte v ní sjednanou zálohu), vzniká mezi námi smlouva o nájmu.
11.4 Co je předmětem nájmu a sjednaná cena. My jsme povinni přenechat Vám věc k dočasnému užívání řádně a včas podle ujednaných podmínek v naší nabídce. Zákazník je povinen řádně a včas předmět nájmu převzít a uhradit sjednané nájemné za předmět nájmu, přičemž předmět nájmu může být převzat i s výhradami. Cena nájmu se hradí v hotovosti při převzetí předmětu nájmu, pokud není sjednána zálohová faktura s platbou předem. Odmítnout převzetí předmětu nájmu k užívání je zákazník oprávněn, pouze jsou-li zřejmé podstatné vady předmětu nájmu (zejména je-li předmět nájmu nefunkční).
11.5 Vratná kauce. Pokud si to v objednávce sjednáme, zákazník nám zaplatí vratnou kauci ve výši uvedené v objednávce. Kauce je splatná před převzetím předmětu nájmu. Kauce bude zákazníkovi vrácena bezprostředně po skončení nájmu a řádném vrácení předmětu nájmu ve stavu, v jakém jej zákazník od nás jako pronajímatele převzal.
11.6 Záloha. Pokud byla mezi námi sjednaná záloha na úhradu nájemného, zavazuje se ji zákazník uhradit ve sjednaném termínu splatnosti. Vezměte prosím na vědomí, že než bude záloha uhrazena, nebude započato s užíváním předmětu nájmu. Po dobu vašeho prodlení s úhradou zálohy se prodlužuje sjednaná lhůta pro realizaci užívání předmětu nájmu.
11.7 Doprava. Způsob dopravy předmětu nájmu do místa realizace užívání předmětu nájmu a její cena budou mezi námi dohodnuty zpravidla e-mailovou komunikací, před potvrzením objednávky.
11.8 Předávací protokol. O předání předmětu nájmu bude mezi námi a zákazníkem sepsán předávací protokol při převzetí předmětu nájmu. Tento předávací protokol slouží i pro vrácení předmětu nájmu od zákazníka zpět nám. V předávacím protokolu přehledně uvádíme stav předmětu nájmu při předání zákazníkovi a zároveň do předávacího protokolu uvádíme stav při vrácení předmětu nájmu zpět nám. Nájemce je povinen seznámit se se stavem předmětu nájmu při jeho převzetí. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. Nájemce potvrzuje podpisem předávacího protokolu, že předmět nájmu převzal čistý, funkční, bez závad a že byl seznámen s jeho obsluhou a údržbou. Nájemce odpovídá po převzetí předmětu nájmu za jeho stav, zejména je povinen chránit jej před poškozením, zničením či ztrátou.
11.9 Povinnosti zákazníka. Pokud budeme zajišťovat dopravu předmětu nájmu do místa realizace užívání předmětu nájmu, zákazník se zavazuje vytyčit bezpečné místo vykládky předmětu nájmu. V případě, že nám zákazník neposkytne součinnost při převzetí předmětu nájmu k užívání, je povinen nám nahradit zejména náklady související s dodáním předmětu nájmu a újmu, kterou způsobil porušením této povinnosti. Pokud zákazník neumožní ve sjednaném termínu provést realizaci užití předmět nájmu, zákazník souhlasí a bere na vědomí, že uhradí smluvní pokutu, která bude odpovídat výši nákladů na dopravu. Sjednaná smluvní pokuta nevylučuje náš nárok na náhradu újmy. Předmět nájmu musí být vrácen pronajímateli důkladně vyčištěný, v provozuschopném stavu. Náklady s vyčištěním a úpravou předmětu nájmu nese nájemce.
11.10 Jednostranné započtení na kauci, bude-li sjednána. Pokud zákazník bude mít zájem o prodloužení doby nájmu, musí nás o tom předem informovat a my prodloužení doby nájmu musíme předem písemně odsouhlasit (stačí i emailem). Můžeme jednostranně započíst nájemné v případě prodlouženého nájmu a případné smluvní pokuty oproti kauci, bude-li ujednána.
11.11 Doba nájmu. V průběhu objednávky si zákazník zvolil dobu nájmu, která je poté vyznačena v předávacím protokolu. Zákazník je povin vrátit předmět nájmu v den vyznačený v předávacím protokolu. Pokud má zákazník zájem si sjednat delší dobu nájmu, bude potřeba zvolit požadovaný počet dnů. Nájemce je oprávněn užívat předmět nájmu během doby sjednané v nájemní smlouvě. Pokud nevrátíte předmět nájmu po ukončení účinnosti sjednané (případně prodloužené) doby nájmu, pak je toto jednání považováno za neoprávněné užívání předmětu nájmu bez právního důvodu. Pokud vrátíte předmět nájmu před uplynutím sjednané doby nájmu, jsme oprávněni požadovat nájemné za celou původně sjednanou dobu trvání nájmu.
11.12 Prodlení s předáním předmětu nájmu. Pokud zákazník bude v prodlení s předáním předmětu nájmu po skončení doby nájmu, je zákazník povinen zaplatit další nájemné až do dne skutečného vrácení předmětu nájmu, ale také smluvní pokutu odpovídající shodné výši sjednaného nájemného za každý započatý den prodlení s vrácením předmětu nájmu. Ustanovení o smluvní pokutě se nepoužije v případě, kdy dojde k prodloužení nájmu s naším souhlasem dle bodu 11.11 těchto VOP.
11.13 Prodlení s úhradou sjednaného nájemného za předmět nájmu. Pro případ prodlení s úhradou nájemného za předmět nájmu je nám zákazník povinen zaplatit smluvní pokutu za prodlení ve výši 0,5 % dlužné částky za každý den prodlení.
11.14 Návody a bezpečnost práce. Zavazujeme se předat nájemci ke každému předmětu nájmu návody k obsluze a veškeré další dokumenty, nutné pro správné zacházení s zařízením a k užívání v souladu s bezpečností práce. Při převzetí předmětu nájmu v nájemní smlouvě svým podpisem stvrzuje, že od jste od nás všechny tyto dokumenty obdržel a budete se jimi řídit. Neodpovídáme za škody vzniklé používáním předmětu nájmu třetí osobou, pokud nestanoví občanský zákoník jinak.
11.15 Odpovědnost zákazníka. Zákazník je povinen používat předmět nájmu pouze pro účel, ke kterému je určen. Zákazník používá předmět nájmu na vlastní odpovědnost a odpovídá za škody vzniklé jeho provozem.
11.16 Zákaz podnájmu. Zákazník není oprávněn dát předmět nájmu do podnájmu.
11.17 Zákaz úprav nebo změn. Zákazník je povinen zdržet se bez našeho předchozího písemného souhlasu provedení jakýchkoliv úprav, oprav nebo změn předmětu nájmu.
11.18 Poškození, odcizení, ztráta předmětu nájmu a smluvní pokuta. Zákazník je povinen si počínat tak, aby na půjčeném předmětu nájmu nevznikla škoda, a po dobu nájmu odpovídá za škodu na předmětu nájmu v plném rozsahu. Zákazník je povinen oznámit nám neprodleně a prokazatelně poškození, poruchu, havárii, ztrátu nebo odcizení předmětu nájmu. V případě poškození předmětu nájmu je nám zákazník povinen předmět nájmu okamžitě vrátit a my zajistíme opravu na náklady zákazníka. Při odcizení, ztrátě či zničení předmětu nájmu nebo jeho části (příslušenství zařízení) nám zákazník zaplatí smluvní pokutu odpovídající kupní ceně předmětu nájmu ke dni způsobené škody. Tuto pokutu je zákazník povinen uhradit do 14 dnů ode dne, kdy k tomu bude námi vyzván. Smluvní pokutu a/nebo její část můžem rovněž započíst oproti nároku nájemce na vrácení kauce.
11.19 Odpovědnost pronajímatele. Pronajímatel neodpovídá zákazníkovi za ušlý zisk nebo jakékoliv jiné škody, které by zákazníkovi vznikly z důvodů technické poruchy na předmětu nájmu.
11.20 Práva z vad. Pokud budete uplatňovat práva z vad, řídí se obecně závaznými právními předpisy, zejména občanským zákoníkem, těmito VOP a reklamačním řádem. Tam, kde hovoříme o kupní smlouvě ke zboží budou tyto části přiměřeně použity pro realizace předmětu nájmu.
12 VÝHRADA VLASTNICTVÍ
12.1 Úplné zaplacení kupní ceny. Vyhrazujeme si u zákazníků výhradu vlastnictví ke zboží až do úplného zaplacení kupní ceny podle příslušné kupní smlouvy. To znamená, že pokud neuhradíte kupní cenu, nestanete se vlastníkem daného zboží.
12.2 Výhrada vůči zákazníkům podnikatelům. Pro zákazníky podnikatele si vyhrazujeme vlastnictví ke zboží, dokud nejsou uhrazeny veškeré pohledávky, které vůči nim máme. Zákazník je povinen nakládat se zbožím s výhradou vlastnictví s řádnou péčí a pojistit je na své náklady dostatečně, pro případ poškození na hodnotu nového zboží.
13 ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
13.1 Právo spotřebitele na odstoupení od kupní smlouvy. Právo zákazníka spotřebitele na odstoupení od kupní smlouvy se řídí podle ustanovení uvedených v části 5 těchto VOP.
13.2 Právo podnikatele na odstoupení od kupní smlouvy. Zákazníci podnikatelé mají právo na odstoupení od kupní smlouvy, které jim umožňují příslušné právní předpisy. Zákazník podnikatel nemá právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů, toto právo přísluší pouze spotřebiteli. Pokud nám zákazník podnikatel vrátí zboží a nejedná-li se o vytknutí vad podle občanského zákoníku, upozorňujeme ho, že mu můžeme vyúčtovat náklady za skladování tohoto zboží podle bodu 9.6 a 9.7 těchto VOP a zároveň vyzveme zákazníka podnikatele ke zpětnému odběru tohoto zboží.
13.3 Nezaplacená kupní cena. Pokud zákazník neuhradil řádně a včas kupní cenu, můžeme od kupní smlouvy odstoupit.
13.4 Postup při vyprodání zásob. Jsme oprávněni odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob zboží, nebo z důvodu nedostupnosti objednaného zboží. Dále můžeme od kupní smlouvy odstoupit zejména v případě, kdy zákazník odmítl převzít zboží.
13.5 Dárek. Pokud zákazník spolu se zbožím obdrží dárek a následně od kupní smlouvy s námi odstoupí, je povinen nám vrátit i tento dárek. Darovací smlouva mezi námi a zákazníkem je tedy uzavřena s tzv. rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy zákazníkem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti.
14 CO KDYŽ BUDE MÍT ZBOŽÍ VADY
14.1 Odkaz na občanský zákoník. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
14.2 Reklamační řád. Další práva a povinnosti stran související s naší odpovědností za vady zboží je upraveno v našem Reklamačním řádu.
15 OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
15.1 Zásady zpracování osobních údajů. Ochrana osobních údajů našich zákazníků je pro nás velmi důležitá. Pravidla pro nakládání s osobními údaji a pravidla pro zasílání obchodních sdělení jsou upravena v našich Zásadách zpracování osobních údajů.
15.2 Cookies. Používáme tzv. soubory cookies, které mohou být ukládány na koncovém zařízení (buď na základě souhlasu, nebo k ochraně našich oprávněných zájmů). Preference si může zákazník nastavit přímo na našich webových stránkách.
16 VYŠŠÍ MOC
16.1 Co je vyšší moc. Za vyšší moc se pro účely těchto VOP považuje každá událost nezávislá na vůli prodávajícího, která brání ve splnění jeho povinností a kterou nebylo možné předvídat nebo její následky odvrátit či překonat. Za vyšší moc se považuje zejména přírodní katastrofa, požár, výbuch, záplavy, zemětřesení, teroristický útok, válka, stávka nebo jiné události (včetně situací způsobených v důsledku šíření nemoci COVID-19), které jsou mimo kontrolu smluvních stran.
16.2 Vyloučení odpovědnosti prodávajícího. Po dobu trvání vyšší moci prodávajícího neodpovídá za neplnění svých povinností z kupní smlouvy, potažmo těchto VOP.
17 CO BYSTE MĚLI VĚDĚT NA ZÁVĚR
17.1 Jakým právem se náš právní vztah řídí? Právní vztah mezi námi se bude řídit právním řádem České republiky, zejména občanským zákoníkem. To platí i v případě existence tzv. mezinárodního prvku. Jsme si však vědomi, že zákazník spotřebitel nemůže být touto volbou zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu země, kde má obvyklé bydliště.
17.2 Závazek respektovat práva spotřebitelů. V případě neúmyslného rozporu ustanovení těchto VOP se zákonnými předpisy na ochranu spotřebitele mají přednost tato ustanovení a prodávající se zavazuje je takto dodržovat.
17.3 Neplatné nebo neúčinné ustanovení VOP. Je-li některé ustanovení VOP neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane místo neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.
17.4 Mezinárodní prvek. V případě existence mezinárodního prvku se vzájemně zavazujeme, že právní vztah mezi námi se bude řídit právem České republiky, zejména občanským zákoníkem. Touto volbou práva v souladu s článkem 3 nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy ("Řím I") však spotřebitel není zbaven ochrany poskytované ustanoveními práva země svého obvyklého pobytu podle čl. 6 odst. 2 nařízení Řím I.
17.5 Vyloučení Vídeňské úmluvy. Smluvní strany si sjednávají, že výslovně vylučují použití Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží (United Nations Convention on Contracts for the International Sale of Goods, nebo také Vídeňská úmluva), a to v souladu s čl. 6 této úmluvy.
17.6 Spory a příslušnost. Smluvní strany si dále sjednávají, že k řešení případných sporů z kupní smlouvy, kde je přítomen mezinárodní prvek, budou vždy místně a věcně příslušné soudy České republiky pro obvod Praha, dle sídla prodávajícího. Tím nejsou dotčena práva spotřebitelů podle zvláštních právních předpisů. Smluvním jazykem je český jazyk.
17.7 Archivování kupní smlouvy. Kupní smlouva ve znění VOP je námi archivována v elektronické podobě a není přístupná třetím stranám.
17.8 Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy. Nedílnou součástí těchto VOP je formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
17.9 Pokud si sjednáme odlišné podmínky uzavření kupní smlouvy. Ustanovení VOP jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Ustanovení odchylná od VOP je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními VOP.
17.10 Nezbytnost přijetí VOP pro uzavření kupní smlouvy. Přijetí těchto VOP je dobrovolné, ale je nezbytné k vytvoření uživatelského účtu nebo objednávky zákazníkem.
17.11 Platnost VOP. Tyto VOP jsou platné od 3. 12. 2024 a ruší platnost předchozích obchodních podmínek.